اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

بسم الله الرحمن الرحیم
==============
گرخسته گشته ای زغم و رنج عالمی
شعـری بخـوان ز دفتـر اشعـارفاطمی
==============
شعر دارای حقوق و مالکیت معنوی است که صرفاً تعلق به شاعر آن دارد .
لطفاً هنگام کپی کردن اشعار ، حتماً نام شاعر یا آدرس وبلاگ را قید نمایید . با تشکر
حمیدرضا فاطمی

وبلاگ "اشعار فاطمی" در بلاگفا
fatemi84.blogfa.com

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۶ بهمن ۹۸، ۱۷:۱۰ - بنده
    تشکر

اشعار فاطمی

کانال اشعار فاطمی در سروش

کانال اشعار فاطمی در ایتا

کانال اشعار فاطمی در سروش کانال اشعار فاطمی در ایتا

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۰ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۳۱ ق.ظ

امام خمینی و انقلاب اسلامی

آنها به کمتر از انحراف انقلاب قناعت نمی کننند

من امروز بعد از ده سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته اعتراف می کنم که بعضی تصمیمات اول انقلاب در سپردن پستها و امور مهمه کشور به گروهی که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی "ص " نداشته اند ، اشتباهی بوده است که تلخی آثار آن براحتی از میان نمی رود .

 اگرچه در آن موقع هم من شخصاً مایل به روی کار آمدن آنان نبوده ام ولی با صلاحدید و تأیید دوستان قبول نمودم و الآن هم سخت معتقدم که آنان به چیزی کمتر از انحراف انقلاب از تمامی اصولش و حرکت به سوی آمریکای جهانخوار قناعت نمی کنند در حالی که در کارهای دیگر نیز جز حرف و ادعا هنری ندارند .

یادداشت متفاوت رهبر انقلاب از دیدار با امام خمینی(ره) در روز ۱۴ فروردین  ۱۳۶۵+عکس دستخط - خبرآنلاین

امروز هیچ تاسفی نمی خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده اند . انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروه ها و لیبرال ها می خوریم . آغوش کشور و انقلاب ، همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول که چرا "مرگ بر آمریکا " گفتید ! چرا جنگ کردید ! چرا نسبت به منافقین و ضد انقلابیون ، حکم خدا را جاری می کنید ؟ چرا شعار "نه شرقی و نه غربی " داده اید ! چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده ایم و صدها چرای دیگر .
و نکته مهم در این رابطه اینکه نباید تحت تأثیر ترحم های بیجا و بی مورد نسبت به دشمنان خدا و مخالفین و متخلفین نظام ، به گونه ای تبلیغ کنیم که احکام خدا و حدود الهی زیر سوال بروند . من بعضی از این موارد را نه تنها به سود کشور نمی دانم که معتقدم دشمنان از آن بهره می برند .
من به آنهایی که دستشان به رادیو و تلویزیون و مطبوعات می رسد و چه بسا حرفهای دیگران را می زنند ، صریحا اعلام می کنم : تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست منافقین بیفتد ، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین ، اسلام ِ مردم بی پناه را از بین ببرند ، تا من هستم از اصول نه شرقی و نه غربی عدول نخواهم کرد ، تا من هستم دست ایادی آمریکا و شوروی را در تمام زمینه ها کوتاه می کنم و اطمینان کامل دارم که تمامی مردم در اصول ، همچون گذشته ، پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خود هستند .

 بخشی از پیام تاریخی امام خمینی(ره) به روحانیون درسال 1367

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۰ ، ۰۰:۳۱
حمیدرضا فاطمی---: ۶۶۹