اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

بسم الله الرحمن الرحیم
==============
گرخسته گشته ای زغم و رنج عالمی
شعـری بخـوان ز دفتـر اشعـارفاطمی
==============
شعر دارای حقوق و مالکیت معنوی است که صرفاً تعلق به شاعر آن دارد .
لطفاً هنگام کپی کردن اشعار ، حتماً نام شاعر یا آدرس وبلاگ را قید نمایید . با تشکر
حمیدرضا فاطمی

وبلاگ "اشعار فاطمی" در بلاگفا
fatemi84.blogfa.com

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۶ بهمن ۹۸، ۱۷:۱۰ - بنده
    تشکر

اشعار فاطمی

کانال اشعار فاطمی در سروش

کانال اشعار فاطمی در ایتا

کانال اشعار فاطمی در سروش کانال اشعار فاطمی در ایتا

آیت الله العظمی نوری همدانی:
حماسه 9 دی، سیلی محکم مردم به فتنه گران و اربابان آنها بود !

آیت الله العظمی نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، حماسه نهم دی ماه سال 88 را سیلی محکم ملت به جریان فتنه و اربابان آنها دانست و از حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی تاریخی این روز تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار مدیران و آموزشیاران نهضت سوادآموزی استان قم، با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور، بصیرت و هوشیاری فوق العاده ملت ایران را تحسین کرد.

وی با تجلیل از حماسه مردم در 9 دی سال گذشته، تصریح کرد: ملت ایران در پی حوادث بعد از انتخابات و هتک حرمت عاشورای حسینی، به خیابان ها ریخته و با حضور حماسی و خروشان خود فتنه گران را به عقب راندند.

این مرجع تقلید افزود: حماسه مردم در 9 دی، سیلی محکمی به فتنه گران و اربابان آنها بود و در 22 بهمن نیز مردم حرکت خود را تکمیل کردند و وفاداری خود را به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دادند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون همواره فتنه و فتنه گران وجود داشته اند، ادامه داد: برای مقابله با جریانات فتنه مهم ترین شرط و مساله داشتن بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل است.

حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه در برابر فتنه چیزی جز بصیرت کارایی ندارد، تصریح کرد: بحمدلله ملت هوشیار ایران در عرصه های مختلف بصیرت و آگاهی همه جانبه خود را نشان داده اند و رسالت خود را به خوبی ایفا کرده اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه هر انقلابی پالایش ها و رویش هایی دارد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی نیز تاکنون پالایش هایی داشته است و با این پالایش ها افراد نالایق از کاروان انقلاب کنار گذاشته و پالایش شده اند.

این مرجع تقلید با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: ایشان بر ضرورت حفظ و ارتقای بصیرت تاکید کرده اند و این مساله نکته ای بسیار اساسی و مهم است که باید به آن توجه کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان و بدخواهان با ترفندها و توطئه های مختلف سعی کرده اند به دین و انقلاب ضربه بزنند و نباید تصور کرد که فتنه ها تمام می شود. 
منبع -خبرگزاری رسا    ۶/۱۰/۸۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی