اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

بسم الله الرحمن الرحیم
==============
گرخسته گشته ای زغم و رنج عالمی
شعـری بخـوان ز دفتـر اشعـارفاطمی
==============
شعر دارای حقوق و مالکیت معنوی است که صرفاً تعلق به شاعر آن دارد .
لطفاً هنگام کپی کردن اشعار ، حتماً نام شاعر یا آدرس وبلاگ را قید نمایید . با تشکر
حمیدرضا فاطمی

وبلاگ "اشعار فاطمی" در بلاگفا
fatemi84.blogfa.com

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۶ بهمن ۹۸، ۱۷:۱۰ - بنده
    تشکر

اشعار فاطمی

کانال اشعار فاطمی در سروش

کانال اشعار فاطمی در ایتا

کانال اشعار فاطمی در سروش کانال اشعار فاطمی در ایتا

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۳۲ ب.ظ

علیرضا افتخاری افتخار مردم ایران

علیرضا افتخاری ، افتخار مردم ایران

علیرضا افتخاری افتخار مردم ایران

سال ها پیش به جز آهنگ های صدا و سیما به آهنگ دیگری علاقه نداشتم و به خاطر یک مسئله خاصی که برایم پیش آمد از همه موسیقی های بد و شبهه ناک پرهیز می کردم و اصلا از آنها بدم می آمد .

تا جایی که یکی از بستگان که مدتی را در منزل آنها بودم با افتخار نوار افتخاری را گوش می کرد . آن وقت ها ماهواره و رایانه و اینها در کار نبود . آخر شب ها ضبط صوت را بالای سرش می گذاشت و از صدای جناب افتخاری لذت می برد و کلی از او تعریف و تمجید می کرد .اما من توجهی نمی کردم.

تا اینکه سالها گذشت و دنیا گشت و گشت . و من هم بالاخره یک صوتی تصویری خریدم . و یکی از دوستان عزیزم یک سی دی افتخاری برایم هدیه آورد.

این بود که کم کم علاقه شدیدی به آهنگ های این استاد عزیز پیدا کردم  به طوری که به جز نوار های او و یا محمد اصفهانی به دلم نمی نشست.

خلاصه احساس می کردم  که بیشتر آهنگ های این خواننده بزرگ به عشق و علاقه ی مولا و آقایمان حضرت صاحب الزمان (عج) خوانده شده و راز ماندگاری افتخاری و آهنگ هایش را فهمیدم.

تا بالاخره در یکی دو ماه پیش ایشان را به عنوان چهره ماندگار معرفی کردند و اصحاب و یاران فتنه سبز ۸۸ از این موضوع نگران شدند و به خودش و فرزندانش در دانشگاه اهانت کردند و باقی قضایا ...

این را نوشتم تا این دوستان بدانند که افتخاری به واسطه عشق و علاقه شیعیان مورد توجه مومنین و حتی حضرت مهدی (عج) قرار گرفته و این لوح های تقدیر و قاب های ظاهری فقط نماد کوچکی از مقام و  منزلت والای این استاد بزرگ موسیقی ایران است . او در قلب و جان ما جای دارد و دعا می کنیم که خداوند نگهدار او و امثال او باشد.

امثال شجریان که در جبهه باطل قرار گرفتند و حامی فتنه گران شدند هرگز با افتخاری و امثال او قابل مقایسه نیستند.

لا یستوی اصحاب النار و اصحاب الجنة ،  اصحاب الجنة هم الفائزون  - حشر آیه شریفه ۲۰

۱۹/۹/۸۹ - حمیدرضا فاطمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی