اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

بسم الله الرحمن الرحیم
==============
گرخسته گشته ای زغم و رنج عالمی
شعـری بخـوان ز دفتـر اشعـارفاطمی
==============
شعر دارای حقوق و مالکیت معنوی است که صرفاً تعلق به شاعر آن دارد .
لطفاً هنگام کپی کردن اشعار ، حتماً نام شاعر یا آدرس وبلاگ را قید نمایید . با تشکر
حمیدرضا فاطمی

وبلاگ "اشعار فاطمی" در بلاگفا
fatemi84.blogfa.com

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۶ بهمن ۹۸، ۱۷:۱۰ - بنده
    تشکر

اشعار فاطمی

کانال اشعار فاطمی در سروش

کانال اشعار فاطمی در ایتا

کانال اشعار فاطمی در سروش کانال اشعار فاطمی در ایتا

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۴۷ ق.ظ

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی (عج ) - شعر

یا صاحب الزمان (عج)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی (عج)

فـدای آن قـد رعنای  مـه نشان مهدی (عج)

چو یاد روی تو اْفتم   سرشکـم از دیده 

 ز دوری رخ خـوبت شود روان مهدی (عج)

تو رهنمای غریبــان به هـر بیابـانی

اگر که گم بشود  ره  به کاروان مهدی (عج)

اگر چه روی زمینـی و بین ما هستـی 

وجود تو ، بُود  از  اهل آسمان مهدی (عج)

در انتظار ظهورت دلــم به تنـگ آمد 

نه من که منتظرت مردم جهان مهدی (عج)

فسـاد و ظلـم گرفتـه تمـام عالـم را 

بیا و از عدالت خود پرنما جهان مهدی (عج)

چو غیبتت شده طولانی ای امید نجات

زمـان آن نرسیـده شوی عیان مهدی (عج)

بپا شود چو به عالم حکومـت عدلـت 

تو  واژگون  بکنی کاخ  ظالمـان مهدی (عج)

اگر به حکم توبا دشمنان شود جنگی

دفاع کنم زحریمت به مال و جان مهدی (عج)

به هر کجا که بود محفلی بپا ای جان 

حدیث نام تو باشـد  به  هر زبان مهدی (عج)

ز دشمنان تو در سینه کینه ای دارم   

کمر به خدمت تو بسته ام به جان مهدی (عج)

اگر کنی تو نگاهی به این غریق گناه

شوم ز جمله گناهان چو کودکان مهدی (عج)

چو درد من تو بدانی بکن تو درمانش

 چه حاجت است که آن را کنم بیان مهدی (عج)

ز  هر عنایت تو قلب من شود روشـن 

و یا  ز دیدن رویـت دلـم جـوان مهدی (عج)

حمیـد اگرچـه نبـاشـد به دیدنـت لایـق

  به چشم او بنما روی خود نشان مهدی (عج)

 

حمیدرضا فاطمی -رمضان سال ۱۳۸۵ شمسی  

دریافت شعر در قالب pdf          

       همه اشعار و مطالب مربوط به موضوع امام زمان (عج)  

نظرات  (۱)

ای آنکه در نگاهت حجمی ز نور داری
کی از مسیر کوچه، قصد عبور داری؟
یا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی