اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

سلام من به تو یا صاحب الزمان مهدی(عج) - فدای آن گل زیبای مه نشان مهدی(عج)

اشعار فاطمی (جدید)

بسم الله الرحمن الرحیم
==============
گرخسته گشته ای زغم و رنج عالمی
شعـری بخـوان ز دفتـر اشعـارفاطمی
==============
شعر دارای حقوق و مالکیت معنوی است که صرفاً تعلق به شاعر آن دارد .
لطفاً هنگام کپی کردن اشعار ، حتماً نام شاعر یا آدرس وبلاگ را قید نمایید . با تشکر
حمیدرضا فاطمی

وبلاگ "اشعار فاطمی" در بلاگفا
fatemi84.blogfa.com

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۶ بهمن ۹۸، ۱۷:۱۰ - بنده
    تشکر

اشعار فاطمی

کانال اشعار فاطمی در سروش

کانال اشعار فاطمی در ایتا

کانال اشعار فاطمی در سروش کانال اشعار فاطمی در ایتا

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ

ولادت امام هادی امام علی النقی (ع) مبارک باد

۱۵ ذیحجه ولادت امام علی النقی(ع) بر امام عصر(عج) و همه شیعیان مبارک باد

سامرا شهر امام  هادی  است        بهتر از هر منزل  و هر وادی است

سامـرا شهـر  امام  عسگری         آن که  دارد  بر  خلایق    برتری

 

سامـرا شهر امام انس و جان        حجت حق، مهدی صاحب زمان(عج)

تا که سرداب مطهر  باز  شد        غیبت حضرت از آن  آغاز  شـد

حرم سامرا - 2

حرم سامرا -ضریح مطهر

یک خاطره :

یک مسجدی به نام مسجد امام هادی (ع) سالهاست که در دست ساخت است و مسجد مهمی محسوب می شود . همیشه در نماز جمعه و مکانهای دیگر برای ساخت آن کمک های مردمی را جمع آوری می کردند و اسم آن همه جا به گوش می خورد ولی من هیچوقت میسر نشده بود که به آن محل بروم و آن را ببینم.

چند سال قبل داشتم دنبال منزلی می گشتم و همه جا را گشته بودم  به جز آن محل . یک روز خانواده گفتند که لااقل امروز هم به آنجا سری بزن شاید منزلی پیدا کردیم.

من هم برای اینکه او را ناراحت نکنم  رفتم . آنجا دو سه تا بنگاه و منزل را گشتم و شد موقع غروب . صدای اذان در محل پیچید . به دنبال صدای  اذان رفتم و گفتم حالا که آمده ام اینجا لااقل نمازم را بخوانم . رفتم دیدم مسجد خیلی نیمه کاره است . طوری که حتی سقفی برای نمازخواندن نداشت و نماز جماعت در حیاط مسجد برگزار می شد.

اما راستش یک صفای خاصی داشت . نماز مغرب را به جماعت خواندیم و بین دو نماز امام جماعت صحبت کردند و گفتند که امشب شب میلاد امام هادی (ع) است !

واقعا جا خوردم و تعجب کردم . بعد نماز دیدم نفر کناری هم آشناست . همین مطلبی را که نوشتم برایش تعریف کردم و او هم گفت: راستش من هم اولین بار است که اینجا می آیم و از اینجا رد می شدیم و گفتیم برویم نمازی بخوانیم!

خلاصه گذشت و فردا خانواده ام را برای دیدن خانه ای که در آن محل پیدا کرده بودم بردم و ساعتی نگذشت که وقت اذان شد . جریان شب قبل را تعریف کردم و باز کشیده شدیم به طرف مسجد و نمازی دیگر در آنجا اقامه کردیم ...

خلاصه نتیجه گرفتم که نامگذاری مساجد همینطوری نیست و یک ارتباط معنوی وجود دارد .

همچنین  مساجد هم مثل امامزاده ها باید آدم را بطلبند و گرنه توفیقی فراهم نمی شود.


 

 خداوند هر چه زودتر این شهر مقدس و این حرم شریف را از شر آمریکایی ها و انگلیسی ها و مخالفین شیعه آزاد فرماید و توفیق زیارت آن مکان معنوی را نصیب همه ما و شما بگرداند . انشاءالله



مطلب مرتبط :سامرا را دوباره می سازیم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی